قیمت جرثقیل سقفی
سازه نگارسینا بهترین شرکت طراح و سازنده چرثقیل های سقفی و تعین کننده قیمت چرثقیل در ایران و عراق می باشد
برای بدستآوردن قیمت جرثقیل سقفی حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید.
|جرثقیل سقفی | وینچ|جرثقیل کارگاهی فروشی| جرثقیل سقفی فروشی|وینچ فروشی |قیمت جرثقیل سقفی|قیمت وینچ| فروش جرثقیل کارگاهی |فروش جرثقیل سقفی|فروش وینچ| جرثقیل کارگاهی 2تن |جرثقیل کارگاهی 3تن|جرثقیل کارگاهی ایرانی

انواع مختلف جرثقيلها
2-1: جرثقيلهاي سقفي در دو نوع تك پل و دو پل
3-1: جرثقيلهاي دروازه اي تك پل و دو پل
4-1: جرثقيلهاي نيم دروازه اي (طره اي) تك پل و دو پل
1-2 جرثقيلهاي كاميوني نصب بر روي كاميون
2-2: جرثقيلهاي خودرونده(خودرو)
3-2: جرثقيل هاي چرخ زنجيري
4-2: تاور كران ها (جرثقيلهاي برجي)
نصب و راه اندازي تاور كران
جـرثقيلهــا CRANES
جرثقيلها
جرثقيلهاي برجي TOWER CRANES
جرثقيلهاي برجي ثابت مستقل
جرثقيل برجي تلسكوپي
جرثقيلهاي برجي مهار شده ثابت
جرثقيلهاي بالارونده
جرثقيل دروازه اي
جرثقيل سقفي
كابلهاي سيمي ( طنابها )
برپايي جرثقيلها
جرثقیل دریایی
هند بوک طراحی
جرثقیل کارگاهی
انچام آزمایش روی جرثقیل سقفی کارگاهی
كنترل مواد و قطعات خريداري شده در آزمایش جرثقیلهای سقفی
- فرآورده هاي فولاد نورد شده در كنترل اوليه بايد دقت نمود كه سطح فرآورده نورد شده تميز بوده وفاقد حباب،ترك و هرگونه ناخالصي باشد.
لپه هاي ورق هاي فولادي نبايد لايه لايه باشد.در صورتيكه آزمايش اولتراسونيك در كارخانه سازنده انجام نشده باشد ورقهاي با ضخامت بيشتر از ۱۵ ميليمتر،بايستي آزمايش گردند.
- فرآورده هاي فولاد ريخته گري شده فرآورده هاي ريخته گري شده كه با پرداخت حرارتي تحويل مي گردند بايد خواص مكانيكي فولاد را مطابق خواست نقشه ها تامين نمايند
قطعات ريخته گري بايد بدون آثار باقيمانده از مجراي ريخته گري،ترك،خلل و فرج باشند.در سطوحي اصطكاكي پرداخت شدهخ هيچگونه عيبي نبايد وجود داشته باشد،در سطوحي كه پرداخت مكانيكي شده اند و تحت اصطكاك قرار ندارند وجود نقاط خالي با عمق حداكثر ۲۰% ضخامت جدار و مساحت كلي حداكثر ۱۰% سطح قطعه مجاز استدر سطوحي كه پرداخت مكانيكي نمي شوند وجود عيبهايي (بدون نياز به تصحيح)به شرح زير مجاز است: برجستگي موضعي به ارتفاع حداكثر ۴ ميليمتر ناخالصي هاي جدا از هم كه حداكثر ۵ درصد سطح كل قطعه ريخته گري و به عمق حداكثر ۲۰% ضخامت جداره و كمتر از ۵ ميليمتر باشند.
- قطعات آهنكاري و پرسي قطعات آهنكاري و پرسي را،براي تامين خواص مكانيكي و نيز براي رفع تنش هاي داخلي بايستي عمليات تنش زدايي حرارتي نمود.
همچنين بايستي نمونه قطعات آهنگري مورد آزمايشات مكانيكي واقع شوند.
- مواد جوشكاري مواد جوشكاري بايد شرايط فني مورد نظر و مندرجات شناسنا مه هاي مربوطه را تامين كرده و داراي گواهينامه مشخصات باشند.
الكترودها،پودر جوشكاري و مفتولها را پيش از استفاده بايد متناسب با رژيم كاري تعيين شده،با حرارت خشك نمود.
مفتول جوشكاري را پيش از جوشكاري بايد تميز كرده روغن،زنگ زدگي و مواد آلاينده را از سطح آن پاك نمود.توصيه مي گردد در ساخت سازه هاي فلزي از جوشكاري اتوماتيك يا نيمه اتوماتيك استفاده شود.
- نگهداري نگهداري مواد،فرآورده ها و قطعات مختلف را به گونه اي بايستي سازمان داد كه امكان تداخل گونه هاي مختلف مواد(براساس مشخصات فني آنها)وجود نداشته باشد.
مواد جوشكاري شده بايستي جداگانه در مكانهاي خشك و در دماي C0 18 در رطوبت نسبي حداكثر ۵۰% نگهداري شوند.

كنترل كيفيت قطعات و اجزاي مكانيزمهای آزمایش جرثقیلهای سقفی برای بدست آوردن قیمت جرثقیل سقفی
- مقررات كلي كليه موارديكه در اين فصل بدان اشاره مي گردد بايستي در حين ساخت كنترل شده و به تائيد دستگاه نظارت برسد و برگه هاي تاييد،هنگام انجام آزمايش در كارخانه توسط سازمان ناظر بازرسي گردند.
- مقررات و محورها تلرانس ها،ميزان صافي سطوح و سختي سطح بايد مطابق خواست نقشه هاي اجرايي و مدارك پيوست به آنها باشد.در سطوح شفت ها و محورها،وجود حفره ترك،فرورفتگي،ناخالصي و ديگر عيوب مجاز نيست.جابجايي سوراخ هاي شعاعي روغن رساني نسبت به سوراخ طولي تا ۱۰% از قطر سوراخ مجاز است.
- مكانيزمهاي انتقال دنده اي قطعات ريخته گري چرخ دندانه ها بايستي مورد آزمايش فيزيكي قرار گيرند و پرداخت مكانيكي گردند تا خواص مكانيكي مواد تامين گردد.براي چرخدنده و پينيون،جنس و مقادير تنش تسليم ۱ ۱ ۱(SY)،تنش شكست ۱(SU)، سختي درون دنده ۱(core haarrrdness) و سختي سطح دنده ۱(surface hardness) كه توسط طراح مشخص مي شوند،بايد حتماً مراعات گردند.
ناميزاني شعاعي در منحني برجستگي چرخدنده تا X2 و براي پنيون تا Y(2) مجاز است.هنگام مونتاژ مكانيزم روباز بايستي در نصب دقت گردد و براي اين منظور انحراف مجاز فاصله مركز تا مركز چرخدنده ها در حد Z(2) ،فاصله جانبي (لقي بغل)(۲) W و جابجايي شفت ها نبايد بيشتر از يك ميليمتر در يك متر طول شفت باشد.
- طناب هاي فولادي طناب هاي فولادي بايد داراي گواهينامه از كارخانه سازنده باشند و همراه با قرقره ها (پولي ها)تحولي گردند طناب كشي نيز بايد مستقيماً از روي قرقره انجام گيرد.چنانچه طول طناب كافي نباشد،افزايش طول از طريق بافتن طناب محاز نيست. ۳-۵- قرقره ها و جعبه قرقره ها پروفيل شيار قرقره بايستي توسط شابلون كنترل گردد.فاصله بين شابلون و پروفيل شيارنبايد در هيچ جاي شيار بيشتر از ۵/۰ ميليمتر باشد.
جابجايي شيار نسبت به مقاطع توپي نبايد بيشتر از يك ميليمتر باشد جاهاي خالي با قطر حداكثر هشت ميليمتر و عمق حداكثر نيم ميليمتر در ديواره را مي توان با جوش پر نمود و سپس پرداخت كاري كرد.رزوه قلاب نبايد داراي بريدگي و فرورفتگي باشد.هر قلاب بايد داراي نشانه باشد.قرقره ها و قلاب ها بايستي به آساني با دست بچرخند.بايستي كنترل نمود كه در جعبه قرقره هنگام انحراف حداكثر قلاب،فاصله بين مهره و حلقه جعبه كمتر از پانزده ميليمتر نباشد.
- استوانه در هنگام وصل قسمت هاي استوانه به يكديگر موارد ذيل بايستي رعايت گردد. بيضي گونگي قسمت هاي رول شده استوانه از D003/0 نبايد بيشتر باشد(Dقطر استوانه است).
مخروط گونگي قسمت هاي رول شده استوانه از D001/0 نبايد بيشتر از ۳ ميليمتر باشد.درز جوشهاي استوانه بايد توسط اشعه ايكس كنترل گردند. پس از جوشكاري استوانه بايستي عمليات تنش زدايي حرارتي صورت گيرد.ميزان خيز استوانه پس از جوشكاري و عمليات حرارتي نبايد بيشتر از يك ميليمتر در يك متر طول استوانه باشد. تلرانس ضخامت ديواره استوانه پس از تراش شيارها درصد ۵۵% مجاز است.